zondag 27 februari 2011


Ontdek de tips, trucs en technieken om iedere Jack Russell gelukkig, gehoorzaam en gezond te krijgen.


Eindelijk! Het complete trainingsboek voor de Jack Russell Terriër. Alleen voor de eigenaars van een Jack Russell Terriër.”

Wil jij niet nog meer tijd verspillen door jouw Jack Russell met verkeerde methodes op te voeden? Let dan op: deze informatie speciaal voor de Jack Russell zul je nergens anders op het internet tegen komen.



Beste Jack Russell eigenaar,

Mijn naam is Netty Hendriksen, ik ben trainster, hondenliefhebber en de trotse eigenaar van drie Jack Russell Terriërs: Maxime, Milo en Misty.
Ik heb ruim dertig jaar ervaring in het opvoeden van Jack Russells en dat is met vallen en opstaan gegaan.

Bij de aanschaf van mijn eerste Jack Russell, Dexter, heb ik nog van alles fout gedaan. Met heel veel liefde probeerde ik hem groot te brengen en behandelde hem dan ook als mijn kind. Het was een super lieve hond, maar had de eerste jaren vervelende gedragsproblemen, zoals niet alleen thuis kunnen zijn, het uitvallen naar andere honden en enorm afhankelijk zijn.

Door mijn liefde voor hem ben ik mij gaan verdiepen in het trainen van honden.

Waarom je dit complete trainingsboek voor de Jack Russell Terriër zou moeten kopen?

Dit zijn de regels en technieken die jou een gigantische voorsprong geven in het opvoeden van Jack Russells op mensen die dit niet gebruiken. Als je trainingen gaat volgen, zal je deze informatie maar gedeeltelijk voorbij zien komen en dan ben je daar waarschijnlijk ook nog eens weken voor bezig.

Nu, ruim dertig jaar later, ben ik hondentrainster en ben ik in staat om op een verbluffend snelle manier van iedere hond een gelukkige, gehoorzame en gezonde hond te maken.


Omdat ik zelf al ruim dertig jaar lang Jack Russells heb, weet ik dat het trainen en opvoeden van een Jack Russell Terriër anders is dan het trainen van een andere hond.

Gebruik maken van de sterke eigenschappen en op de juiste manier communiceren met de Jack Russell, is eigenlijk de basis die iedere Jack Russell eigenaar zou moeten weten.

Dertig jaar lang ervaring in trainen en opvoeden van de Jack Russell Terriër heb ik in dit unieke trainingsboek gestopt, omdat ik vond dat er behoefte was aan een boek speciaal gericht op de Jack Russell Terriër.


Dit complete trainingsboek onthult alle trainingsgeheimen die ik geleerd en gebruikt heb in de afgelopen dertig jaar. Ze zijn gemakkelijk en eenvoudig toe te passen en geven je verbluffend snel een geweldig resultaat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten